Vikingemarked på
Nationalmuseet i København

I forbindelse med Nationalmuseets store
udstilling om vikingerne i 2013,
afholdt de i weekenden 17-18 august et stort vikingemarked rundt
Museets bygning i København.
Det var vi inviteret til at deltage i.
Det blev til et meget velorganiseret marked med
masser af besøgende.


Vi fik stillet teltet op på brostenene på hjørnet af Vester Voldgade og
Ny Vestergade (Nationalmuseet).
Der var en indgang til markedet lige ved siden af os.

Udsigten ned ad Ny Vestergade
Til tider var der proppet med mennesker.

Erik tatoverer Morten, mens Kai arbejder bagved.

Mortens tatovering - en Valknude

Jeg lavede også en lille drage på en pige fra Paris

Kai gør klar til tatovering om søndagen

Kai og Marcus arbejdede samtidig på at færdiggøre samme tatovering.
Det gik fint, og den blev færdig til tiden.

Om søndagen huggede jeg videre på et par store drager i egetræ

De skal sidde på gavlen af huset.

Denne Holger Danske lavde Erik for mere end 25 år siden!

Erik arbejder

Hygge ved teltet

Erik og Kai i flittigt arbejde

Kontakt Erik Reime:
erik@reime.dk |