|
Til Minde om Lars Villadsen
1961-2013
Lars var en god kunde og ven.
Han var fantastisk til at spille mundharpe (og meget andet).
I den forbindelse havde vi en stor oplevelse da han spillede sammen med
vort barnebarn, Eva en dag i Lejre i 2010.

For mig var det også specielt, at han var den
første jeg tatoverede med en flintesten som nål.
Jeg er sikker på at det var første gang i mange hundrede år, at
flintesten har været brugt til at tatovere med.

Her er en side med Lars og hans kone, Megan
|